Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Födelsedagsfirande

Av katrins-place - 29 maj 2016 08:51

I torsdags firade vi hemmaboende dotterns och min födelsedag här i byn på kvällen . Min äldsta dotter hade gjort en smarrigt god tårta åt oss.
Förmiddagen tillbringade jag i Växjö med min äldsta dotter. Det blev bus med barnbarn , lunch på Zack's ( mumsigt god mat där) , ansiktsbehandling på the Body Shop och shopping på stan .
Ansiktsbehandlingen gjorde huden mjuk och len men det kändes lite som någon demovisning. Kändes som det hela mest gick ut på att göra reklam för produkter för att sälja in dom tyvärr.
Jisses vad jag skrattade mycket denna dag, den var mycket rolig.

Jag har länge velat ha ett Lay-Z minispa och nu rackarns slog jag till och köpte ett. Med mycket vilja, och gapskratt lyckades tösen och jag lyfta in den i min lilla Golf.

Den var mycket enkel att sätta upp, bara packa upp ur kartongen och koppla in pumpen som blåste upp den på 5 minuter. Sen fylla den med vatten och koppla ihop pumpsystemet och låta den värma upp vattnet. Den är underbar att ligga och relaxa i och jetstrålarna som ger bubbel är behagliga. Perfekt när man har ont i lederna som jag har. Där kommer jag att ligga och skvalpa mycket i sommar kan jag lova.

Imorgon kommer äldsta dottern med familj och badar här, ska bli så kul och att barnbarnet kommer att uppskatta lay-z spa vet jag, för rackarns som han plaskade med händerna i det när jag fyllde den med vatten.
Nattpass står på schemat idag men innan dess ska jag unna mig ett morsdagsbubbelbad because I'm worth it!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av katrins-place - 17 september 2020 10:45


Detta är Maya 💜 , en underbar kattfröken  

Av katrins-place - 19 april 2019 06:32


Sommarvärmen har kommit och det är skönt. Gubben min grillade kött igår och det blev rackarns gott. Vi satt ute på kvällen och njöt av finvädret. Idag blir det halvdags jobb för min del sen åker jag tillbaka till gubben min. Imorgon fyller han år ...

Av katrins-place - 18 april 2019 14:18

Haft en fantastisk förmiddag hos barnbarnet. Mormor kom med påskägg. Vi lekte, städade och var ute och njöt av finvädret och det blev gunga och rutschkana på lekplatsen. Innan jag åkte hem lagade jag hamburgare och pommes till lunch som minimannen be...

Av katrins-place - 17 april 2019 18:08


Idag fyller minstingen 16 år. Det firades med grillfest på solsidan. Vi hade tur med vädret +18 i skuggan och strålande sol. Premiär för säsongen att sitta ute och äta. Ungdomarnas pappa kom hit och firade med oss. Smidigt att ordna firandet på e...

Av katrins-place - 16 april 2019 21:44

Gjorde presentinköp till den blivande 16 åringen. Vart tog åren vägen? Känns som det var igår han var en liten buspojke. Det blir grillfest här på solsidan imorgon. Köpte även ett påskägg till barnbarnet, jag ska ha playdate med honom på torsdag ...

Skapa flashcards