Alla inlägg under juli 2011

Av katrins-place - 20 juli 2011 09:34


Så var det ÄNTLIGEN bokat!

Om 2 veckor och 1 dag åker jag till härliga Tornedalen   .

Det blir intensiva dagar men ååh så roligt vi ska ha.

Ser framemot att träffa girlsen och partaja på bastuflotten.

Dear friends - vi ses snart   

 

Av katrins-place - 19 juli 2011 21:03

Vart tog sommaren vägen? Tiden har gått så otroligt fort så man hänger ju inte med, äntligen börjar jag min semester snart - det är på tiden för jag går liksom på reservbatterierna nu...


2 pass kvar.. ett kort och ett långt.. sen är det 5 sköna veckors efterlängtad ledighet.


Har inte glömt bloggen - jag har helt enkelt inte ens haft ork att uppdatera här..skrivtorka.


Zelda växer så det knakar, hon är en underbar sjövild valp. Flocken fungerar bra ihop och jag är så nöjd med mina 3 lurviga damer  . Jag ska under min semester uppdatera om hundarna på Ellens-place.


Håller på att letar efter biljetter till Norrbotten - så håll tummarna att allt klaffar och jag kommer iväg på en välbehövlig minisemester alldeles ENSAM och får träffa alla underbara vänner där uppe , saknar er så!


Önskar er alla en fin kväll   



Ovido - Quiz & Flashcards