Alla inlägg den 15 april 2019

Av katrins-place - 15 april 2019 20:54

Vardagarna brukar jag vara i mitt Villekulla och helgerna tillbringas i Gislaved hos karln min med avkoppling.
Han lagar dessutom galet god mat!
I söndags gick vi en långpromenad i finvädret.
Kvällarna där avslutas med soffläge och titta på serier. Finns det något bättre än att somna i soffan med huvudet lutandes mot sin gubbes axel liksom.

Av katrins-place - 15 april 2019 12:01

Tillbaka i mitt Villekulla sen något år. Bylivet och äktenskap var inte min grej så jag skiljde mig och flyttade hem igen och började renovera inomhus. Livet pågår och med den ändras vi.
Jag träffade ju den där Lappen igen över en kaffe efter något års uppehåll och där någonstans insåg jag att man ska följa sitt hjärta och på den vägen är det, lappkärlek .
4 katter och 1 hund finns också i mitt liv idag och mina ungdomar och barnbarnet.
Våren är här och jag njuter av att kunna sitta ute på solsidan.
Kram på er 


Ovido - Quiz & Flashcards