Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av katrins-place - 24 augusti 2011 16:48

Var till FK idag och diskuterade lite smått & gott, allt löser sig.

Jag ska fixa en container hit så jag kan rensa ut allt skit jag inte vill ha kvar, börjar om från grunden och bygger upp en ny framtid, det känns bra.


Om en timme kommer goa Nettan hit, vi ska dra ner på stan en sväng senare ikväll - Värnamodagarna pågår och då får man passa på att mingla lite ute bland folket.


Hon är singel med och har gått igenom samma procedur som jag går igenom nu, hon är en härlig inspirationskälla och vi kan både skratta och gråta ihop åt våra liv.


Vi satt en dag i trädgården och jag sa : Vilka jävla liv vi har egentligen!  Vi tittade på varann och började gapskratta och konstaterade att nu kan allt bara bli bättre.


För varje dag som går reser jag mig mer ur askan





Ovido - Quiz & Flashcards