Alla inlägg den 16 april 2011

Av katrins-place - 16 april 2011 22:41

Imorgon fyller min yngste goa son 8 år, så idag har jag bakat hans  Galaxtårta och grejat med hans presenter. Ballongerna är blåsta och födelsedagsbordet är fixat.


Super snälla Bujar kom förbi ikväll med en present till Oscar, biljett till morgondagens superettan match på Finnvedsvallen, han är resurs till Lilleman på skolan och spelar i fotbollslaget som har match imorgon.

Oscar blev jätteglad över presenten och imorgon går vi givetvis och kollar på matchen och hejar på IFK Värnamo   . När vi kommer hem från matchen har säkert barnens Morfar kommit hit till oss.


Jag har tagit semester från jobbet imorgon, för inte vill jag missa Oscars födelsedag.


Lilleman sa innan han somnade : Mamma detta kommer att bli min bästa födelsedag någonsin   .


Nu sover den förväntansfulla goa grabben och jag är säker på att vi stiger upp i ottan och börjar födelsedagsfirandet      och det kommer att hålla på hela dagen   .


Nu ska jag ta igen  mig en stund och pusta ut, det har varit en lång dag.


Ha en go kväll allihopa och var rädd om er!



Ovido - Quiz & Flashcards